"Back to the Roots" to coroczny turniej koszykówki ulicznej o charakterze charytatywnym. Poprzez internetowe aukcje organizatorzy co roku zbierają pieniądze dla potrzebujących.Aby wesprzeć ich w działaniach wykonaliśmy dla nich stronę internetową i kampanię reklamową w social media, która zaowocowała rozgłosem o akcji w całym kraju.Co do strony, staraliśmy się oddać maksymalnie klimat koszykówki ulicznej, której towarzyszy graffiti i muzyka hip-hop.Stąd użyliśmy tła imitującego beton, odważnie daliśmy czcionkę w stylu graffiti, zastosowaliśmy parę niestandardowych motywów koszykarskich i umieściliśmy zegar używany w meczach do odliczania czasu do turnieju.Od strony technicznej stworzyliśmy kompleksowy system aukcji i zapisu drużyn. Dzięki takiej automatyzacji organizatorzy nie mają żadnego problemu z przeprowadzaniem setek licytacji jednocześnie i zapisu kilkudziesięciu drużyn.
Nasza strona korzysta z ciasteczek, aby jej działanie było jak najlepsze dla Ciebie. Korzystanie ze strony wiąże się z Twoją zgodą na ich użycie. Czytaj więcej